Mina mål 2016

Att sätta mål för sig själv är ett väldigt bra sätt för en att sträva efter mer, sikta högre. För att jag ska komma någonstans och utvecklas är det viktigt för mig att sätta mål, som jag har förutsättningar för att nå. Året har nyss börjat och nya mål ska sättas. Är i alla fall ganska säker på mina mål för mig och gajos minst fyra-sex månader framåt. Är väldigt nöjd ändå. Vet egentligen vad jag vill med min ridning för ett tag framåt. Har skrivit dem i någorlunda ordning.
 
  • Lära känna Gajos till 100%
  • Få honom riktigt bra musklad och i bra kondis
  • Ha en riktigt bra dressyr-och hoppträning
  • Starta en LC
  • Rida ut en gång i veckan, minst
  • Träna för instruktör en gång i veckan 
  • Longera oftare 
  • Få ännu mer erfarenhet och kunskap
 

Kommentarer
Tuva Björnwall

Låter som väldigt bra mål! :)

Svar: Tycker faktiskt jag har lyckats bra ändå :D Är egentligen sjukt dålig på att komma på mål som inte är för komplicerade hahaha
gajosochjag.blogg.se

2016-01-24 / 16:18:15
BLOGG: http://nouw.com/fattagaloppen




Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: