Tisdag 22/3

Kände innan att jag måste ge min blogg mycket, mycket mer tid. Och nu när jag tyvärr blivit sjuk så har jag lite mer tid än annars. Så hej på er, har faktiskt inte glömt er hehe. Bara att min inspiration och motivation tog semester under en längre period. Nu måste jag verkligen skärpa till mig! Ska jag ha en blogg ska det inte vara ett inlägg i veckan utan i alla fall ett varje dag. Kameran ska med till stallet varje dag, inte en gång i månaden för då kan jag lika väl strunta i inlägg med bilder = tråkig blogg utav bara... vet inte ens haha. Så nu kör jag igång igen. Nya fräscha bilder ska tas, ny header ska fotas, nya fräscha inlägg ska skrivas. 
 
Jag och Gajos är helt klara för att tävla nu också. Har faktiskt bytt klubb till en tävlingsklubb! Innan var jag ju med i den klubben där jag gick på ridskola. Eftersom Gajos har livtidslicens var det inte så mycket att göra med honom. Bara ägarbyte och aktivera licensen på TDB. Ny tävlingsoutfit till mig inköpt, även min licens betald. Bara att åka ut och tävla! Har kikat ganska mycket på en tävling på gamla klubben 9 april, känns ganska tryggt att debutera på "hemmaplan". Väldigt mysig klubb och alltid bra tävlingar så kommer nog tävla där en del! Ska även börja träna för Lasse(Lars Berglund) som har träningar där på fredagkvällar. Just nu är ponnygruppen full men när jag ändå tränar varannan söndag hemma så står jag ut med att vänta haha. Ser i alla fall fram emot det.
 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: