Veckoplanering för Gajos!

Nu kommer ännu en veckoplanering för Gajos! Denna veckan ska jag verkligen hålla mig till det också haha. Har inte gått så bra innan men nu ska jag verkligen anstränga mig för att göra det! Har börjar trava nu och det går super, han har såklart haft en del energiöverskott men han har ändå varit väldigt lydig ändå. Lite stel här och där i början av passen, fast det försvinner om några dagar.
 
Hoven har inte varit varm heller vilket är väldigt skönt! Vi har ju nojjat över hans hov väldigt mycket när vi började med igångsättningen hahaha. Nu får vi verkligen hoppas att han inte blir halt igen, då får vi åka in till klinik och kolla vad som kan vara problemet. Här är hans vecka iallafall, lite mer detaljerad
 
Måndag: Jogg, mkt volter och övergångar
Tisdag: Jogg, flytta lite för skänkel
Onsdag: En tur i skogen, skritt och trav
Torsdag: Jogg, första galoppen
Fredag: Vanlig motion - skritt, trav, galopp
Lördag: Vila
Söndag: Travbommar, övergångar/uteritt
 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: