En bra lördag

Förlåt för ännu ett kvälls-inlägg! Vaknade hyfsat tidigt idag för att vara lördag i alla fall, vid cirka nio. Upp och på med min leopardmönstrade one-piece. Som i princip varje lördag/söndag morgon tog jag paddan och började kika igenom mina prenumerationer på YouTube. Blev att jag gjorde en smoothie sen också, kändes väldigt fräscht. 
 
Mamma och pappa åkte iväg en sväng så blev lämnad ensam, eller nästan eftersom min bror fortfarande låg och sov hehe. Satt kvar med YouTube framför ögonen en stund till. När jag tröttnat på det kollade jag ridövningar på Hippsons hemsida också, rekomenderar! Käkade snabbt när dem kom hem och efter det direkt till stallet! Long story short. Valde att låta honom vila igår, skulle umgås med mina favoriter. Red mest lösgörande idag, ganska mycket galopp. Fick precis det resultat jag ville ha, en avslappnad och nöjd Gajos! Kommer göra stor nytta imorgon på hoppträningen. Hoppas att han sköter sig. Som jag skrivit innan, allt brukar gå i 190 hahaha.
 
Just det, varje gång jag inte varit i stallet dagen innan vill han pussas hela tiden. Så gullig är han min prins ♥ Nu sitter jag här, med The Weekend i lurarna och datorn framför mig med blogg.se på skärmen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: