Pinsam bloggare

Finns inte sämre än mig hahahaha. Vet inte vad mitt problem är egentligen, bara blir så het enkelt. Har lite att skriva om och delar upp det i olika inlägg så jag inte gör ett enda inlägg som blir sådär luddigt och inte har något sammanhang alls. Nu är det absolut sista jävla gången rent ut sagt haha. 
 
Nu börjar det hända lite mer också, hinderna är uttagna till hoppbanan = mer hoppning. Gajos är fräschare än någonsin och det går mestadels framåt nu, förutom ett par saker som ni får höra om senare. Har debuterat med Gajos i våran första tävling och planerar att göra 2016 till ett bra tävlingsår där jag ändå tyglar mig lite och inte stressar upp i klasserna, vinnarskalle deluxe. Kommer alltså hålla mig till en viss nivå ett bra tag. Och eftersom Gajos ändå har tävlat ganska mycket i sina yngre dagar så vill jag inte pressa honom för hårt i början utan bygga upp det igen successivt!
 
Hittade en mapp med massoe av bilder från Mallis 08, herregud vad jag längtar tillbaka nu.
 

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: