Sammanfattning av dagen

Då var det julafton idag då! Vaknade vid halv 10 och trodde seriöst att jag inte skulle klara av att gå upp. Va så sjuukt trött, dock var jag tvungen eftersom vi skulle åka till stallet vid cirka 10! Kom ändå upp tillslut och med frulle i mig så var vi där strax över 10, faktiskt väldigt mysigt att vara i stallet vid den tiden, "tidigt på morgonen" enligt mig. 
 
Gajos är under igångsättning nu så idag blev det en promenad på cirka 20 minuter i skogen vilket han uppskattade väldigt mycket. Ska promenera honom imorgon också fast en lite längre stund. Blir väl att jag börjar trava honom i början av nästa vecka, typ tisdag eller onsdag. Blir väldigt lite trav för skulle vara väldigt onödigt om han blev halt igen för att vi är för hastiga. Sedan är det bara igång med muskelbygget igen! Klättring och massor av annat kul. Ok, nu tillbaka till ämnet! Efter stallet var det bara hem, duscha, äta, på med smink, på med kläder och åka till min moster. En bra eftermiddag/kväll med massor av god mat och bra stämning! Blev såklart ett par julklappar också. Bland annat ett träns från Lippo, ett nytt fleecetäcke och en stor påse äpplen till min favorit. Är mer än nöjd för allt jag fick ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: