Nystart

Då har jag äntligen börjat blogga igen. Dock ska jag inte fortsätta med fotoblogg, jag ger mig in i hästbloggarnas värld istället. För nu har jag ju min egen lilla häst! På bloggen kommer ni att få följa framför allt mitt hästliv men blandar även in vardagsliv utanför stallet. Är inte världens bästa på att komma ihåg att ta med kameran så kan förekomma att vissa bilder upprepas ett par gånger hahaha. Men ska försöka så mkt jag kan! Kanske blir en liten film någon gång ibland också.
 
För er som inte följt mig innan kan ni gå in HÄR på min gamla blogg, där kan ni läsa lite om mig och vad jag bloggade om innan! Där har jag dock inte berättat om min häst så mycket så tänkte ta upp det nu. 
Min lilla ponnyskrutt som jag äger heter Gajos Goldmine, kallas främst Gajos/Bäbis/Korvis. Han är en D-ponny, mörkfux New Forest valack och är född 2003. Tidigare stod han på Billdals Ridklubb i 3 år men trivdes inte. Innan det blev han tävlad i LB-LA(100-110 cm). Har aldrig tävlats i dressyr. Underbar häst att rida, speciellt att hoppa med eftersom han tycker det är så sjukt kul!
 
Hoppas ni vill följa mitt liv!

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: