Förbättringar - 2016

Eftersom 2015 egentligen har varit skit för mig så tänkte jag ta upp några saker jag vill förbättra under 2016, som jag själv måste ta tag i ordentligt.

Skolan - Nu under HT har jag inte levt upp till mina kunskaper. Har slarvat alldeles för mycket med läxor också. Det måste jag bli jävligt mycket bättre på.
 
Hoppa med Gajos - Har inte jätte många tillfällen nu på hösten när hinderna flyttas upp till ridhuset tyvärr. Man får inte hoppa om någon är där och det är det 85% av tiden haha. Men men, nu i vår flyttas dem ner till hoppbanan igen och då kör vi på igen! Han måste hoppas i alla fall 1 gång i veckan, annars är han ett helsike på hoppträningarna, TAGGAD.
 
Rida ut - Har slarvat med det också, men som alla vet. Det blir mörkare betydligt snabbare på både hösten och vintern men jag har ändå haft flera tillfällen på mig haha! Då får jag ta straffet, när jag väl rider ut sedan är han som en raket. 
 
Ta med kameran till stallet - Igår hade jag världens bästa möjligheter till bra bilder, men tror ni jag tänkte på att ta med kameran? Nepp! Hade det inte ens i tanken tyvärr. Får ställa in påmminelse på mobilen hahaha.
 

Kommentarer

Kommentera här!

Ditt namn:
Kom ihåg mitt namn

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar: